Dinsdag 31 mei

1 juni 2016 - Magelang, Indonesië

Vandaag wederom een karig ontbijtje. Geroosterde boterhammen met een kwakkie jam. Hele tafels vol met Indisch eten, maar voor ons Europeanen, is niet veel.
Nanang kwam ons ophalen en bracht ons naar een haventje waar wij met de boot naar een plaats in de regio, Cila Clap, werden gebracht. We waren de enigen in de boot. Veel herrie, harde banken en diesel. Maar we zaten lekker buiten en de zon scheen.
Onderweg veel prachtig natuur en lieve zwaaiende mensen. In 3 uur tijd waren we er en Nanang stond ons weer op te wachten. We zetten onze reis voort naar Wonosobo. Wat nog eens 3 uur duurde.
Een prachtig hotel, Kresna hotel, waar Juliana vroeger ook heeft geslapen, echt koloniaal.
Het regende weer eens en we bleven in het hotel eten. Wat we voor het eerst hadden was, een bar met allerlei alcoholische drankjes. Lekker....martini!
De nacht was vreselijk, veel herrie en muziek. Ik moet zeggen aan goede nachten kom je hier niet toe. De moskee laat zich verschillende malen horen. S Ochtends om 4.45 uur begint het al.
Maar goed in de auto kunnen we af en toe even de ogen dicht doen.
Morgen weer op tijd op.

1. Melis:
    1 juni 2016
    Hele mooie foto's. Klinkt alsof jullie heel vermoeid thuis gaan komen haha